RUILEN & RETOURNEREN

Kan ik een bestelling in de winkel ruilen of terug brengen?

Hoe kan ik een product terug sturen?

Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je een product terug wilt sturen. Voor retour gelden de volgende voorwaarden:

> Je hebt wettelijk bepaald 14 dagen de tijd om het betreffende product terug te sturen.

> Het product moet nieuw & ongebruikt zijn, waar mogelijk met originele verpakking en labels

> De kosten voor retour zijn voor eigen rekening.

> Het retour sturen is op eigen risico, dus we raden ten zeerste aan het pakket met track&trace te versturen. Zonder track&trace kan PostNL, of welke andere partij je het mee verstuurd, niets doen als wij het pakket niet ontvangen of als de zending incompleet bij ons aankomt en kunnen wij het dus ook niet vergoeden.

Het pakket kan retour naar:

Jonkheer Interieur

Rading 154

1231 RE Hilversum

Stuur ons ook een mail naar irma@jonkheerinterieur.nl dan weten we dat het pakket er aan komt en laat ons weten om welke bestelling het gaat.

Zodra wij het product in goede, ongebruikte staat ontvangen hebben zullen we binnen 10 werkdagen het betreffende bedrag terugstorten op je rekening.

Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag retour

Zodra wij het product in goede, ongebruikte staat ontvangen hebben zullen we binnen 10 werkdagen het betreffende bedrag terugstorten op je rekening.

Kan ik veilig betalen bij Jonkheer Interieur?

Uiteraard. We werken samen met betaalsysteem Mollie, zij handelen alle betalingen voor ons af.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt betalen met iDeal.